Znasz Workfront?
Potrzebujemy Twojej opinii:
Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:
Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z Workfront.
Workfront (znany wcześniej jako AtTask) to jeden z najstarszych i najbardziej znanych systemów do zarządzania pracą grupową i zadaniami. Początki projektu sięgają 2001 roku, zaś już od 2006 roku stał się jednym z najważniejszych i najpopularniejszych narzędzi w swojej kategorii. Rozwiązania WorkFront pozwalają na przydzielanie zadań, zarządzanie zasobami oraz portfelem projektów, zarządzanie zadaniami oraz ich kolejkowaniem, a także efektywne zarządzanie czasem. Wewnętrzna komunikacja oraz współpraca grupowa odbywa się w czasie rzeczywistym, a wszystkie zmiany są zapisywane na bieżąco w wirtualnej chmurze.
Workfront w modelu dla marketerów pozwala zarządzać kampaniami marketingowymi od początku do samego końca. Z jego możliwości możemy korzystać już na etapie planowania kampanii, narzędzie śledzi postępy w realizacji zadań i osiąganiu założonych celów, zaś na koniec możemy wygenerować dokładny raport dotyczący przebiegu kampanii oraz jej efektów.
Workfront posiada aplikacje mobilne na systemy iOS i Android. Oprogramowanie dostępne jest w modelu SaaS w kilku różnych planach.
Znasz Workfront?
Potrzebujemy Twojej opinii:
Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:
Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z Workfront.