NetSalesMedia

NetSalesMedia logo
1
(1)

Platforma NetSales powstała z połączenia Net Sales i Sales Media z dobrym skutkiem realizowała różne rodzaje kampanii reklamowych dla największych serwisów internetowych, jak i mniejszych witryn i blogów. Aktualnie sieć oferuje ponad 80 programów partnerskich. Do największych zalet sieci należą nowoczesna technologia, szybkie wypłaty prowizji, stałe wsparcie techniczne, merytoryczna wiedza dotycząca sprzedaży w internecie, a także różne modele współpracy.

NetSales oferuje bardzo zróżnicowane modele rozliczeń – dostępne są m.in. rozliczenia w modelu CPS (prowizja za sprzedaż), CPL (wykonanie określonych leadów – zapisanie się do newslettera, wypełnienie ankiety, przejście na odpowiedni landing page itp.), CPC (kliknięcia), CPI/CPD (rozliczenie po dokonaniu instalacji lub pobraniu danej treści), CPM (rozliczenia na podstawie liczby wyświetleń banera).

NetSales oferuje też różne modele współpracy dla wydawców – oferta kierowana jest do wydawców contentowych (dostarczających regularnie nowych treści w serwisie), preferujących produkt feedy (porównywarki cenowe i recenzje), dystrybuujących bony i kupony rabatowe, a także prowadzących afiliacje wyszukiwarkowe (zewnętrzne strony o wypracowanej widoczności w wyszukiwarkach generujące sprzedaż).

Znasz NetSalesMedia?

Potrzebujemy Twojej opinii:


Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:

Twoja ocena jest ważna

Oceń to narzędzie klikając na gwiazdkę

Średnia ocena 1 / 5. Liczba głosów: 1

To narzędzie nie zostało jeszcze ocenione.


Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z NetSalesMedia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.