LiveChat

LiveChat logo
0
(0)

LiveChat pozwala na bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem sklepu internetowego lub innego serwisu online. Aplikacja pozwala na szybkie reagowanie na zapytania ze strony klientów, a także skrócenie dystansu i budowanie relacji na linii klient – serwis.

LiveChat posiada dedykowaną aplikację mobilną, dzięki której możemy na bieżąco obsługiwać zapytania z poziomu telefonu komórkowego.

Aplikacja jest płatna (4 podstawowe pakiety w subskrypcji miesięcznej), posiada 30-dniowy darmowy okres testowy.

Znasz LiveChat?

Potrzebujemy Twojej opinii:


Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:

Twoja ocena jest ważna

Oceń to narzędzie klikając na gwiazdkę

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

To narzędzie nie zostało jeszcze ocenione.


Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z LiveChat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.