Znasz LiveChat?
Potrzebujemy Twojej opinii:
Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:
Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z LiveChat.
LiveChat pozwala na bezpośredni kontakt klienta z pracownikiem sklepu internetowego lub innego serwisu online. Aplikacja pozwala na szybkie reagowanie na zapytania ze strony klientów, a także skrócenie dystansu i budowanie relacji na linii klient – serwis.
LiveChat posiada dedykowaną aplikację mobilną, dzięki której możemy na bieżąco obsługiwać zapytania z poziomu telefonu komórkowego.
Aplikacja jest płatna (4 podstawowe pakiety w subskrypcji miesięcznej), posiada 30-dniowy darmowy okres testowy.
Znasz LiveChat?
Potrzebujemy Twojej opinii:
Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:
Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z LiveChat.