Crazy Egg

Crazy Egg logo
0
(0)

Analiza strony opiera się na danych z konta Google Analytics – zebrane tam dane są odpowiednio segregowane i wizualizowane. Dzięki temu możemy sprawdzić które elementy na stronie przykuwają największą uwagę, sprawdzić gdzie użytkownik traci zainteresowanie, zweryfikować układ i wygląd strony pod kątem lepszej przejrzystości i wygody użytkownika. Błędy w układzie elementów na stronie czy też ich nieodpowiednie wyróżnienie to często jeden z powodów wysokiego współczynnika odrzuceń i niskich konwersji. Dzięki podstawowej analizie kliknięć i zachowań w serwisie możemy poprawić wrażenia użytkowników związane z nawigacją, a także zwiększyć współczynnik konwersji i ROI.

Crazy Egg analizuje witryny internetowe i tworzy tzw. HeatMapy, gdzie wyróżnione są miejsca i elementy na stronie, w które użytkownicy najczęściej klikają (widzimy też te miejsca na stronie, gdzie użytkownik decyduje się opuścić serwis). Oprócz tego wewnętrzne narzędzia Crazy Egg pokazują również głębokość scrollowania, sprawdzają czy elemetny CTA znajdują się w odpowiednich miejscach, pozwalają też w różny sposób filtrować informacje o zachowaniu użytkownika.

Narzędzie dostępne jest za darmo na 14-dniowy okres próbny. Płatne wersje dostępne są w modelu subskrypcyjnym (od 9 do 99 dolarów za miesiąc abonamentu).

Znasz Crazy Egg?

Potrzebujemy Twojej opinii:


Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:

Twoja ocena jest ważna

Oceń to narzędzie klikając na gwiazdkę

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

To narzędzie nie zostało jeszcze ocenione.


Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z Crazy Egg.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.