BrightEdge

BrightEdge logo
0
(0)

BrightEdge pomaga określić współczynnik ROI (zwrotu z inwestycji) dla kampanii contentowych, a także przedstawić efekty działań w postaci czytelnych i przejrzystych raportów. Narzędzie pozwala określać cele i założenia kampanii, monitorować i zarządzać jej przebiegiem, a także weryfikować skuteczność działań i zestawiać je z działaniami konkurencji.

Wewnętrzne narzędzie StoryBuilder zbiera dane z 3 głównych baz – dane BrightEdge (liczba linków zdobytych w trakcie kampanii, widoczność w wyszukiwarkach i na tle konkurencji i wiele innych), dane analityczne (kliknięcia, współczynnik CTR, sygnały społecznościowe, bounce rate itp.), a także indywidualne dane firmy związane ze sprzedażą, średnią wartością koszyka, współczynnikiem konwersji i innymi celami biznesowymi. Na ich podstawie można przygotować dokładny raport kampanii content marketingowej, a także zweryfikować skuteczność działań i określić zwrot z inwestycji.

BrightEdge może być przydatne również w zakresie optymalizacji meta tagów i innych czynników on-site (nagłówki H, obrazki, treść na stronie).

Znasz BrightEdge?

Potrzebujemy Twojej opinii:


Po pierwsze Oceń proszę to narzędzie w skali od 1 do 5:

Twoja ocena jest ważna

Oceń to narzędzie klikając na gwiazdkę

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

To narzędzie nie zostało jeszcze ocenione.


Po drugie Napisz kilka zdań o swoich doświadczeniach z BrightEdge.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.