Analiza linków

W tym dziale gromadzimy wszelkie narzędzia, które okazać się mogą pomocne w sprawdzaniu backlinków, a także linków wychodzących na stronach naszych i konkurencyjnych.

Rejestratorzy domen

Lista serwisów i stron www, za pomocą których możemy dokonać rejestracji domen internetowych w wielu rozszerzeniach.

Monitorowanie pozycji w Google

W tym dziale gromadzimy narzędzia służące sprawdzaniu i monitorowaniu pozycji stron w wyszukiwarce Google oraz innych czołowych wyszukiwarkach. Działania te mają kluczowe znaczenie w procesie pozycjonowania strony www, kontrolowania jego efektów i wyznaczania celów.

Programy partnerskie

Wybrane propozycje programów pozwalających spieniężyć ruch na stronie lub fanpage’u wydawcom i pozyskać klientów reklamodawcom.

Hostingi SEO

Hostingi stworzone z myślą lub nadające się do działań SEO – ze zmiennymi IP, bez limitów ilości domen.

Systemy wymiany linków (SWL)

Systemy wymiany linków to oldschoolowa metoda pozyskiwania linków w procesie pozycjonowania stron. Nieszczególnie obecnie skuteczna, może być jednak budżetową alternatywą dla wzmacniania mocy stron zapleczowych.

Korzystać z rozwagą, bo jest to pozostałość po starych dobrych czasach w SEO i niekoniecznie dziś wyjdzie Twojej stronie na dobre.

Narzędzia do analizy słów kluczowych

Oto lista narzędzi pomocnych w zdobywaniu nowych pomysłów na słowa kluczowe, niezbędnych przy pozycjonowaniu serwisów www.

Analiza słów kluczowych

Po co nam analiza słów kluczowych? Ano po to, by nie narobić się na darmo. Analiza słów kluczowych pokazuje nam jak popularny jest temat, który zamierzamy pozycjonować, ale nie tylko.

Zły dobór słów kluczowych spowoduje, że włożymy w proces pozycjonowania mnóstwo czasu i środków, w zamian nie otrzymując realnych korzyści. Bo słowa kluczowe, które dobraliśmy nie są popularne, nie są transakcyjne, być może są zbyt ogólne lub zbyt szczegółowe – a być może nie generują ruchu bo przynoszą odpowiedź już na poziomie SERPa.

Niestety nie istnieje narzędzie, które zrobi analizę słów kluczowych za nas. Rzecz w tym, by narzędzia dostarczały jak największą ilość informacji, bazując na których możemy realizować swoją analizę.

Idealne narzędzie powinno więc dostarczać nam informacji o:

  • wolumenie wyszukań dla różnych języków
  • szacunkowej ilości kliknięć
  • szacunkowej trudności
  • koszcie kliknięcia w PPC
  • szacunkowej ilości kliknięć w SERP per wyszukanie
  • snippetach w SERPie
  • SERPie dla danego słowa kluczowego
  • klasyfikacji tematycznej

Whiteboard online

Whiteboardy online

Jest coś niezastąpionego w fizycznym zapisie lub rysunku na tablicy.

Ponieważ coraz więcej naszych codziennych zadań przechodzi z przestrzeni fizycznej do cyfrowej, wszystko, co normalnie robiłbyś na tablicy, możesz dziś zrobić na ekranie. Dlaczego więc nie połączyć korzyści płynących z myślenia wizualnego z wygodą technologii?

Sprawdź proponowane przez nas narzędzia, które przeprowadzą Cię przez proces planowania i wizualizacji, a przede wszystkim – przeniosą Twoje pomysły na tablicę czyniąc pierwszy krok do ich urzeczywistnienia.

Czym jest whiteboard online?

Whiteboard online to rodzaj narzędzia, które przydaje się szczególnie podczas burzy mózgów lub spotkań online. To rodzaj wirtualnej przestrzeni, na której wspólnie zapisywać można pomysły, zdjęcia, wykresy i inne elementy omawiane przy telekonferencji.

Narzędzia typu whiteboard od dawna zdobywały popularność, jednak dopiero pandemia i masowe przechodzenie na pracę zdalną stworzyło olbrzymie zapotrzebowanie na whiteboardy. Spójrzmy więc jakie mamy w tym temacie opcje.